niedziela, 14 lipca 2013

" już niedługo , coraz bliżej, dwa miesiące... "

A dokładniej 62 dni, bądz 8 tygodni, lub 2 miesiące..
Czas pędzi jak szalony i czas zebrać się w sobie i wziąć do roboty, winietki, zawieszki aż się proszą o kilka godzin uwagi.:)

dziś pragnę odpowiedziec na pytanie Jussii na temat spowiedzi:

a więc ja klękając przy konfesjonale powiedziałam tak :" Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus". Po odpowiedzi księdza Na wieki wieków Amen, powiedziałam :" Prosze księdza to jest moja pierwsza spowiedź predślubna," Ksiądz poprosił o  karteczką, ja się wyspowiadałam, On dał rozgrzeszenie:)wypisał datę i podpisał się . 

Myślę,że w tej kwestii jest wszystko jasne;)


a pozostając w ślubnej tematyce, pokaże Wam kilka inspiracji jakie trzymam w folderze ŚLUB..:
Dużoo zdjęć do oglądania:)































Miłej nocy ;*
Walderdbeere

4 komentarze:

  1. ahh aż mi się mój ślub przypomniał:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana za tą informacje ;* Czekam na więcej notek o tej tematyce ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. miło popatrzec zapraszam do mnie http://swiatmodywschod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza czy obserwacji. Ja z przyjemnością do Ciebie zajrzę i skomentuje. :)

wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane.!