środa, 24 lipca 2013

"biała sukienka w tancu lśni i tylko welon mówi CI,że kiedyś byłaś panną lecz to już za Tobą.."

ale mam dziś placzliwy dzień..
“kiedy z oczu popłyną łzy, to ze szczęścia uwierz mi..”


takie będa nasze podziękowania:








szukam podziękowań dla rodziców,, szukam odpowiedniego tekstu..zastanawiam się nad przebiegiem podziękowań.. wiem,że podziękowania będą po błogosławienstwie.. nie chcę by były na sali i bysmy krecili sie w kólko do piosenki "cudownych rodziców mam"..

będa proste, klasyczne, ta chwila będzie tylko dla nas..

czytam teksty i płaczę..

Kocham moich rodziców nad życie..Jestem z nimi strasznie związana. Tyle im zawdzięczam.. To dzięki nim żyję, studiuję, wychodzę za mąż. To dzięki nim mam tyle wspomnień z dzieciństwa, to oni pokazali mi jak traktować życie, jak stawiać czołą przeciwnościom losu, to oni są po mojej stronie zawsze i cokolwiek by się nie wydarzyło to zawszę będę ich ukochaną córką..To oni całe życie we mnie wierzyli, nawet wtedy gdy ja przestawałam, Oni wspierali gdy musiałam iść pod prąd...Kocham ich.. Rodzice-Moi najlepsi Przyjaciele..


Teksty,które bardzo wpadły mi w oko:

to tekst numer 3;6 i 44 oraz ten ponizej tylko tutaj jeszcze wersję dla taty znaleźć trzeba;)

Kochana Mamo! 

W tym szczególnym dla mnie dniu
chciałabym Ci powiedzieć Dziękuję:
w pierwszym rzędzie za życie, które mi dałaś,
ale byłoby one pozbawione sensu gdybyś
nie obdarowała mnie szczególnie.
Dziękuję Ci:
• za przykład dawany całym swoim życiem,
to właśnie z Twoją pomocą zrozumiałam,
że kochać to znaczy wybaczać i mieć nadzieję,
• za ciepło, miłość i oparcie, które wciąż
mi dajesz, tak mało chcąc w zamian,
• za ludzką dobroć, mądrość i tolerancję,
której mnie uczyłaś,
• za kulturę, takt i delikatność, którą mnie darzysz,
• za to, że jesteś i dzięki temu jakaś część mnie
może czuć się ciągle radosnym dzieckiem.

Bardzo Cię Kocham!




1 komentarz:

  1. tekst ostatni, bardzo wzruszający
    http://www.kolanapiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza czy obserwacji. Ja z przyjemnością do Ciebie zajrzę i skomentuje. :)

wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane.!