sobota, 29 marca 2014

Nowości Fasolki




Szafa malutkiej,a raczej pólka w szafie (bo narazie tylko tyle wygospodarowałam dla niej) powoli się zapełnia. Wczoraj dostała paczuszkę od swojej napewno ulubionej cioci,bo jak ja ja uwielbiam to malutka tez będzie;) a dziś ja wybrałam sie na małe zakupy w celu uzupełnienia wyprawki.
Tak się złożyło,że prezenty dostajemy na późniejszy okres, zatem ja kupuję same podstawy.

czapeczka

                                                  
buciki
                                                

sukienka

                                               



skarpetki

                                               


kombinezonik

                                              


i nowości od mamusi:

ręcznik kąpielowy


                                           
skarpetko-buciki

                                       

pierwsza grzechotka

                                     



Miłego dnia
Walderdbeere ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza czy obserwacji. Ja z przyjemnością do Ciebie zajrzę i skomentuje. :)

wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane.!