czwartek, 20 marca 2014

Wybór wózka


W poniedziałek pojechaliśmy do Askot we Wrocławiu. 

Miałam na oku 3 wózki,które własnie w tym sklepie chciałam porównać.Akurat te marki mieli w jednym punkcie. Co prawda wymarzonym wózkiem była by dla mnie teutonia jednak cena zbyt wysoka jak na nasze możliwości.. Na upartego byśmy mogli wziąć ale po co taki drogi wózek.. 
Modele,które chciałam porównać to: 

X-lander 
Baby design lupo comfort 
tako city move 

Razem z mężem podeszliśmy najpierw do X-landera. 
A,że mój to postawny facet powiedział,że boi sie,że podczas spaceru ten wózek sie rozpadnie.. wszystko tak jakby sie kolebało. Ja również przystąpiłam do testu i odniosłam takie same wrażenie.. Mnie samej dziwnie sie go prowadziło.Do tego jestem wysoka i lubię chodzić w koturnach czy butach na obcasie,a przy tym wózku wygladałam jak wielkolud. Takie moje odczucie. 

Poszliśmy w głąb sklepu i znalazłam Baby design . Dawidowi z zewnątrz sie podobał,podotykał i powiedział ,że bardzo fajny. (ja już ogarniałam go wcześniej)Razem z tym wózkiem podjechalismy pod Tako city move i skorzystalismy z porady pracownika. Zapytałam co by mógł powiedzieć o tych dwóch wózkach.( Tako city znaliśmy i "macaliśmy" wcześniej poniewaz mój chrzesniak go ma) 
I pan w sumie od razu sprawił,że podjęliśmy decyzję. 
Powiedział,że wybór należy do nas. Tako firma polska w razie w szybka reklamacja,naprawa,wymiana etc.a baby design to chinszczyzna, trudno dostepne części zamienne,długi czas oczekwaia w razie reklamacji.. 

Ja osobiście nienawidze wszystkiego co jest made in china, Dawid tak samo i wybór modelu mielismy jednoznacznie z głowy.(tak jak tylko możemy unikamy wyrobów z chin;zabawek,pojemników do żywności itp.) 

Pozostał do wyboru kolor. Ja chciałam w miare uniwersalny .Napewno nie róż i nie błękitny. Oliwkowy okazał sie dla nas troszke za mdły i wzięlismy fioletowy. Kiedys mnie się nie podobał ,ale im dłuzej wyobrażałam sobie nasze dzieciątko w tymże wózku tym bardziej mi sie podobał. 

Do wózka otrzymaliśmy parasolkę, moskitierę,folie przeciw deszczową,torbę do wózka. 
Trafiliśmy akurat na kiermasz wózków tej firmy i udało sie go kupić w promocji. 

Jak narazie jesteśmy zadowoleni z niego.Zobaczymy jak będzie po pierwszych spacerach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza czy obserwacji. Ja z przyjemnością do Ciebie zajrzę i skomentuje. :)

wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane.!