wtorek, 4 marca 2014

szafa maluszka




Powoli zaczynamy zapełniać szafę maluszka.
zakupy są zazwyczaj nie planowane.rozmiary dobierane od "widzi mi się" i stopnia "podoba mi się".
Dziś pokażę Wam jakie wyprzedażowe łupy złowiłam w Smyku.;)
Pranie ubranek planuję na 8 miesiąc,a jestem bardzo ciekawa jak materiał zachowuje się po praniu. Macie jakieś doświadczenia ze Smyk'owymi materiałami?Polecacie czy bardziej stawiacie na h&m ,zarę lub inne sklepy?

                                       






                                       


pozdrawiam;*

1 komentarz:

  1. Koleżanka kupowała ze smyka ubranka i mówiła, że całkiem dobrej jakości są, ja będę oszczędna (a może i nie, nie wiem cen nie porównywałam jeszcze), ale ciuszki będę kupować ze sklepu znajomej, bo mają tylko polskie ubranka dla dzieci i te, które kupiłam kiedyś dla bratanicy i bratanka wracają teraz do mnie w bardzo dobrym staniem mięciutkie i bez zmechaceń. Z kolei teściowa kupuje często ciuszki dla wnuczki w cocodrillo i mówi, że jakość super. Myślę, że każdy musi sam się przekonać gdzie kupować. Na pewno jeśli chodzi o używanie ubranek dla kilku niż jedno dziecko to ubranka z Pepco się do tego nie nadają za bardzo...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza czy obserwacji. Ja z przyjemnością do Ciebie zajrzę i skomentuje. :)

wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane.!