czwartek, 4 kwietnia 2013

Recenzja- Mariza-olejek do kąpieli

jakiś czas temu dostałam w prezencie olejek do kąpieli marki MARIZA.

Opakowanie:

pojemnik o pojemności 500ml.
zakrętka służy jako miarka.

konsystencja:
Konsystencja nie jest ani za rzadka ani za gęsta. Jak dla mnie w sam raz.. Produkt nie jest także tłusty i przede wszystkim nie brudzi wanny i nie pozostawia tłustej powłoki.!

Zapach:

polubiłam zapach lawendy podczas wakacji w Chorwacji a zapach tego olejku podczas kąpieli zabrał mnie w podróż do wspomnień.. Zapach jest naprawdę piękny. Nie pachnie tak "sztucznie" jak lawenda na mole;p
Na skórze zapach utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas po kąpieli.

Cena:
z tego co orientowałam się w internecie to koszt ok 15 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza czy obserwacji. Ja z przyjemnością do Ciebie zajrzę i skomentuje. :)

wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane.!