sobota, 6 kwietnia 2013

Joanna- Peeling owocowy

Mini produkty marki Joanna pewnie już wszyscy znacie.;)
Są to mega owocowe preparaty w mega poręcznych buteleczkach.

opakowanie:

Buteleczka jest na prawdę mini bo o pojemności 100 ml ale to duży plus, gdyż szybko po zużyciu jednego opakowania będziemy mogły podziwiać ten produkt w innych cudnych wariantach zapachowych. 


Produkt: 

        Kolor produktu przypomina mi miąższ owoców;) gdy patrzę na     peeling Kiwi- widzę kiwi , gdy patrzę na peeling truskawka - widzę
truskawkę. Również zapach odpowiada zapachowi owoców. Te peelingi naprawdę pięknie pachną.!


Mamy do wyboru kilka zapachów peelingu. Ja w mojej kolekcji mam:

- truskawka - wygładzający
-gruszka-wygładzający
- imbir- antycellulitowy

Peeling ten jest drobnoziarnisty, przeznaczony do nawet codziennego stosowania.!
jego konsystencja jest gęsta,co dla mnie jest dużym plusem.! nie lubię jak coś mi gdzieś wycieka lub jest gęstości rozcieńczonego płynu do naczyń..


Poza działaniem złuszczającym martwy naskórek, wygładzania powierzchni skóry, poprawy krążenia także myje.
Peeling Naturia dość dobrze się pieni.

Tylko podczas regularnego jego stosowania, widocznie wygładza skórę. Przede wszystkim na udach ja osobiście widzę najlepsze efekty bo tam moje ciało potrzebuje tego najbardziej:)przed wakacjami codziennie myłam uda imbirowym i powiem Wam ,że byłam zachwycona rezultatem;)



Peeling truskawkowy używam również do twarzy.Bardzo ładnie i tu się sprawuje. Złuszcza martwy naskórek i poprawia ogólny wygląd skóry, która nie tylko sprawia wrażenie ale i jest czysta i odświeżona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza czy obserwacji. Ja z przyjemnością do Ciebie zajrzę i skomentuje. :)

wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane.!