niedziela, 4 sierpnia 2013

"za Twe oczy zielone, uśmiech zwykły codzienny, oddałbym CI najdroższa serce swe.."


Witajcie.!

Ojj to już niedziela.!
ten czas tak szybko ucieka.. dopiero co był poniedziałek, a znowu będzie..



W tygodniu nic ciekawego się nie działo,, wczoraj bylismy popoludniu na basenie troszkę koloru złapałam,,dziś mieliśmy jechać nad jezioro,,ale była taka burza... sąsiadowi w antenę walnęło.. masakra.! i dopiero po 14 się wypogodzilo, nie było sensu już jechać.
a wtedy byliśmy zajęci czymś innym, bardzo ważnym.. (o tym w osobnym wpisie:))

Popołudniu pojechaliśmy na wycieczkę,, mam dla Was kilka zdjęc., w jakich pięknych miejscach byliśmy;)














                                    



A ja dziś prezentowałam się tak:

                                                   

                                        


Po powrocie do domu zrobiliśmy grillaa.
Cały dzień miałam taką chęć,bo wszędzie gdzie przejeżdzaliśmy lub przechodziliśmy to czuć było smażoną kiełbaskę i już nie wytrzymałam;)
Była pyszna.!





 do kiełbaski były warzywa z sosem czosnkowym.






Kolacja była pyszna, dzień mimo niemiłego początku był piękny . Czego chcieć więcej?:)



Pozdrawiam

Walderdbeere.

1 komentarz:

  1. ale smaku narobiłaś <3 mniam :)
    Pięknie wyglądałaś :)
    I widoki... <3

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza czy obserwacji. Ja z przyjemnością do Ciebie zajrzę i skomentuje. :)

wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane.!