czwartek, 21 listopada 2013

Masło Shea

Witajcie.!

dziś chciałam Wam pokazać moje najnowsze odkrycie kosmetyczne.!


Niedawno szukając prezentu dla przyjaciółki wstąpiłam do Mydlarni u Franciszka. Szukałam jakiegoś dobrego kremu. I trafiłam.
Kupiłam masło Shea. typ Grecki-zapach ma normalnie obłędny! czuć go przez baardzo długi czas i bardzo intensywnie. 
Kupiłam oczywiście i dla siebie:)

Krótko o masle Shea:
( informacje z ulotki, którą dostałam przy zakupie)

Doskonale nawilża i działa przeciwzmarszczkowo
 Znakomicie tolerowane i wchłaniane przez naszą skórę ,gdyż wykazuje zgodność z kwasami tłuszczowymi znajdującymi się w warstwie rogowej naszego naskórka.

Uelastycznia i zapobiega utracie sprężystości skóry
Skuteczne w walce z rozstępami i cellulitem. Polecane dla kobiet w ciąży i przy kuracjach odchudzających.

Regeneracja i ochrona włosów
Niewielka ilość wmasowujemy we włosy oraz skórę głowy na około 20 minut przed myciem. Po takim zabiegu włosy są bardziej sprężyste,błyszczące i mocno nawilżone.Polecane również w celu ochrony w trakcie kąpieli słonecznych i morskich.

Znakomite do pielęgnacji dzieci i niemowląt
Już od pierwszych dni życia oraz dla alergików i osób ze skórą delikatną i skłonna do podrażnień.

Przebarwienia i pęknięcia skóry
Wyrównuje koloryt skóry ,skutecznie likwiduje przebarwienia. Masło Shea zawiera naturalną alantoinę,dzięki czemu przyspiesza gojenie się ran,leczy pękniecia skóry. Najlepsze na spierzchnięte usta.

(Moje łokcie były w strasznym stanie, nie mogłam sobie z nimi poradzić bo nic wystarczająco ich nie nawilżało, od kiedy mam masło moje łokcie są coraz delikatniejsze)


Mydło można zakupić w kostce lub w ślicznym poręcznym pudełeczku. Koszt pudełeczka ok 2,50zł
100g masła Shea kosztuje 28zł

Ja wybrałam takie pudełeczko:


tak to wygląda w środku:

A taka informację dostajemy naklejoną na spód pudełeczka.


Jeśli zdecydujecie sie na zakup w Mydlarni u Franciszka nie zapomnijcie poprosić miłe Panie by zapisały Wam typ kremu. Ponieważ występuje on w wielu wersjach zapachowych.


Miłego wieczoru:*


14 komentarzy:

  1. No to mydło, masło czy krem? Z ulotki wynika, że żadne z nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakieś kretynki musiały Ci to sprzedać jako masło shea które używa się na włosy BO TO JEST BALSAM DO CIAŁA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo widzę znawca :)

      Usuń
    2. Masło Shea ma wiele właściwości: regenerujące, wygładzające, natłuszczające, chroni naszą skórę przed działaniem wiatru i mrozu. Można go używać praktycznie do wszystkiego ! jako maska do włosów, balsam do ciała, krem do rąk, na suche/pękające pięty. Dodatkowo w tych balsamach jest olej awokado, olej sojowy i wosk pszczeli ;)

      Usuń
    3. MASŁO SHEA! ALE NIE BALSAM NA BAZIE MASŁA SHEA! NAPRAWDĘ NIE WIDZICIE RÓŻNICY?!?!?!

      Usuń
    4. a jaka to różnica? skoro w składzie jest masło shea, jest mieszanka wzbogacowa o doskonałe dla naszej skóry oleje.np. olej awokado-emolient, bomba witaminowa,

      Usuń
  3. W TYM PUDEŁKU JEST BALSAM SHEA, NIE KREM, NIE MYDŁO, NIE MASŁO TYLKO BALSAM! W SKŁADZIE MA TYLKO 50% MASŁA SHEA! NIE NADAJE SIĘ DO TWARZY ANI DO WŁOSÓW! ANI DLA ALERGIKÓW! BO TO NIE JEST CZYSTY PRODUKT!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten balsam nadaje się zarówno do ciała, do włosów jak i do twarzy...
    w składzie ma masło shea, wosk pszczeli i odżywcze oleje - nie ma tam niczego, co mogłoby zaszkodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BALSAM DO CIAŁA TO BALSAM DO CIAŁA! A SKORO UWAŻASZ, ŻE NIE MA W NIM NICZEGO CO MOGŁO BY ZASZKODZIĆ RADZĘ PRZECZYTAĆ SKŁAD! http://www.bangla.pl/zdjecia/organique-shea-butter-body-balm-moisturizing-regenerating-balsam-z-maslem-shea-nawilzajaco-regenerujacy-d37125_1_7982.jpg

      Usuń
  5. Znawcy, wszędzie znawcy ;p
    Masło shea i w takim składzie świetnie sprawdzi się do włosów i do twarzy i dla alergików.
    Bo wiecie, wszystko to jest zależne od osoby, typu skóry i alergii.
    Skład balsamu jest prostszy niż 90% balsamów na rynku, a wiadomo im mniej składników tym mniejsze prawdopodobieństwo alergii.
    Poza tym jak to niektórzy mówią "ogranicza nas jedynie wyobraźnia". Znam Panią która go stosowała jako "pastę" do butów ze skóry naturalnej bo świetnie je chroniłi.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydlarnie u Franciszka uwielbiam!! mam atopowa skóre i balsamu tego uzywam juz od paru lat - dosłownie do wszystkiego! faktycznie sprawdza sie swietnie! moze i zawiera tam jakies E w składzie, ale tych konserwantow jest tak malo, ze nie wplywaja one negatywnie na stan i kondycje mojej skory! pozdrawiam wszystkich, ktorzy kochaja ten produkt!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam, te balsamy są cudowne - mam grecki oraz pomarańcza i chili. Stosuję zarówno na twarz, ciało oraz jako maska do włosów (wcieram we włosy u nasady około 30 min przed myciem włosów). Moja skóra jest mięciutka gładka i pięknie pachnie przez długi czas.Z twarzą nic złego się nie dzieje wręcz przeciwnie. Włosy są wspaniale odżywione. Polecam również cukrowy piling do ciała z kawą z Mydlarni u Franciszka, który również stosuję na twarz. Pięknie wygładza skórę no i ten pobudzający zapach kawy :-) Emi:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Poznaniu byłam w mydlarni św. Franciszka i ogółem skusiłam się tylko na mydełko, ale jakbym mogła a raczej miała fundusze to bym zaszalała :)
    Nominuję Cię do Liebster Blog Award, więcej info na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak się składa, że jestem pracownikiem tej mydlarni więc wiem co jest w składzie i do czego można tego używać wiec jesli pisze wam, ze możecie go używać do twarzy i włosów to możecie. Mydlarnia ma sporo kosmetykow nadających się do puelegnacji różnych sfer ciala. Pizdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeżeli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza czy obserwacji. Ja z przyjemnością do Ciebie zajrzę i skomentuje. :)

wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane.!